Opgelost door FinalDealz.com: Fraude en Diefstal door FinalDealz.com

DancoNL

In maart is mijn vrouw telefonische benaderd door dit bedrijf. We kopen NOOIT over de telefoon en mijn vrouw heeft de verkoper laten wezen dat wij niet geïnteresseerd zijn. De verkoper reageerde alsof mijn vrouw "ja" heeft gezegd, maar dat deed zij helemaal niet. De verkoper spraak over een email die hij zou zenden en mijn vrouw herhaalde dat wij niets met dit bedrijf willen doen. Ook hebben wij nooit z'n email gekregen. FinalDealz heeft TWEE KEER 50 euro's van onze bank account gestolen, en die incasso's heb ik teruggeboekt. Nu hebben FinalDealz twee facturen per post naar ons verzonden en dreigen ze ons met een invorderings-bureau. Wij hebben NIETS te maken met FinalDealz. Wij hebben GEEN services of producten van die bedrijf gekocht, en wij zullen NIET betalen voor iets dat we niet willen en niet hebben.

Ik wil dat FinalDealz onmiddellijk stopt met het proberen ons te frauderen. Benader ons helemaal niet. Niet per telefoon, niet per email, en niet per post. Als FinalDealz stopt niet dan zullen wij aangifte doen bij de fraudehelpdesk opgericht door het Ministerie van Justitie, en ook bij de politie.

FinalDealz.com
    Geachte heer,Veel dank voor uw bericht. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u het gesprek met onze adviseur als vervelend heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan dit vanzelfsprekend intern uitzoeken en als blijkt dat de situatie is zoals u beschrijft (wij doen graag aan "hoor en wederhoor") zullen wij de persoon in kwestie hierop aanspreken.
    Wij hebben uw telefoonnummer per direct op onze Recht van Verzet lijst geplaatst. Dat wil zeggen dat wij u in de toekomst niet (meer) telefonisch zullen benaderen.
    Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en wensen u een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
    DancoNL
    Goed zo. Als wij nooit meer iets van jullie horen dan zijn wij tevreden.
    Klacht is afgehandeld.

DancoNL

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?