Klacht FinalDealz.com: Gebeld maar geen bevestigingsmail.

Klachtnummer
# 118525
Gebruiker
anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik ben anderhalve maand geleden gebeld door Finaldealz. Telefonischbben ik akkoord gegaan. Maar heb nooit een mail gekregen met de inlog gegevens, en wat mij verteld was dat als ik binnen 2 weken nergens op reageer zou ik nergens aan vast zitten. Nou kreeg ik dus wel een rek. Thuis gestuurd . Gelijk een mail gestuurd, om te zeggen dat ik niet met ze in zee wilde. Nooit een reactie gehad van ze. En aangezien je ze niet kan bellen kan je verder weinig doen. Maar ze sturen wel gelijk een incasso bureau op je af. Wat nu een bedrag is van 92 euro en als ik dat nu niet betaal kan het oplopen naar de honderden euro,s zeiden ze. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Ben echt radeloos en voel me echt belazerd.

Gewenste oplossing

dat ze de factuur ongedaan maken,

0 reacties

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen