Klacht FinalDealz.com: Geen email gehad

Klachtnummer
# 155372
Gebruiker
Mariette
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben een paar dagen geleden benaderd door final dealz.com. Ik was op dat moment erg druk met huilende kinderen en omdat ik er snel vanaf wilde zijn en toch 14 dagen opzegtermijn had, ben ik akkoord gegaan. Ik zou €70,00 tegoed krijgen maar het zou me ook €69,95 kosten als ik besloot lid te blijven. Dit was ik niet van plan maar wilde wel eens zien wat het was. Beetje dom natuurlijk. Een uurtje later begon het gevoel mij te bekruipen dat er iets niet klopte. Ik wacht nog steeds op een email met gegevens zodat ik me af kan melden, maar het mailtje komt niet. Ik heb ook een vermoeden dat het niet meer gaat komen en ik straks dus moet gaan betalen omdat ik geen gegevens heb waar ik op kan zeggen. De meneer aan de telefoon zei dat hij een account voor mij ging aanmaken en dat ik 14 dagen bedenktijd had.. Ik wil van die account af en opzeggen maar kan nergens vinden waar dit kan. Er is geen internetsite waar ik naartoe kan.

Gewenste oplossing

Ik wil per direct het proefaccount opzeggen. Ik wens ook geen verdere verplichtingen te willen hebben aan dit bedrijf.

0 reacties

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen