Opgelost door FinalDealz.com: Geen email ontvangen

Elly

Doordat ik per ongeluk mijn oude email adres heb opgegeven heb ik van jullie geen email ontvangen, zodat ik niet kon beslissen binnen 7 dagen of ik het wel of niet wilde.
Gebeld naar jullie bedrijf, met de vraag of ik als nog een email kon krijgen, zodat ik het als nog kon doornemen en beslissen. Dat ging niet ik moet betalen, 2 emails naar jullie gestuurd geen reactie. Nu benaderd door een incasso bureau Ik moet nu 89 euro betalen.

Graag zou ik van jullie als nog een email willen krijgen, en binnen de wettelijke tijd van 7 dagen willen beslissen, en dat er geen kosten aan verbonden zijn.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.
    U geeft aan dat u geen atwoord krijgt op uw verstuurde emails.
    Wij verwijzen u naar de emails van 30 maart en 10 april.
    U geeft aan dat u een verkeerde email heeft opgegeven, u begrijpt natuurlijk wel dat wij dit niet kunnen inzien.Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Team FinalDealz
    Elly
    Bedankt voor de snelle en positieve afhandeling van mijn klacht.

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?