Klacht FinalDealz.com: geen formulieren wel geld van de rekening

Jessicavan der wal

Ook wij zijn benaderd door finaldealz we zouden nog even netjes een mail ontvangen met alle dingen op een rijtje en hierin kon je aangeven (zo werd mij verteld) als je het wilde stopzetten, maar we hebben nooit een mail ontvangen erg slecht tot mijn verbazing zag ik dat vanmorgen er wel geld van de rekening was afgeboekt, heb dit direct terug gevorderd. Heb inmiddels ook brief ontvangen met extra administratie kosten en de vermelding dat ik een eerdere herinnering heb ontvangen (ook deze niet ontvangen)

Zou graag uit het bestand willen worden gehaald en hier niks meer mee te maken hebben.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,

Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!

Met vriendelike groet,
    Team FinalDealz
    Jessicavan der wal
    Bedankt voor uw reactie. Maar daar heb ik nog 1 opmerking over ik zou het erg op prijs stellen dat er dan ook geen rekeningen meer worden gestuurd krijg namelijk wel een brief met daarin een bedrag van inmiddels 90 euro. U begrijpt dat ook deze niet betaald gaat worden en ik graag uit jullie klantenbestand wil worden gehaald. Mvg
    Jessicavan der wal
    U heeft de belofte gedaan de kosten te crediteren waarom krijg ik dan toch herinnering om te betalen?????
    FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Blijkbaar hebben onze berichten elkaar gekruist.
    Uw dossier is gesloten.
    Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.

Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?