Klacht FinalDealz.com: Geen mail, wel herinneringsbrief voor onbetaalde kosten!

Klachtnummer
# 113261
Gebruiker
Annette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben in april gebeld door Final dealz en zou binnen een paar dagen een e-mail ontvangen met inlog codes en daarna 14 dagen bedenktijd of ik wel of niet lid wil worden. Deze beloofde mail is nooit aangekomen dus verder niet meer over nagedacht tot dat ik afgelopen zaterdag een herinneringsbrief kreeg voor onbetaalde kosten... VOOR WAT? dacht ik. Ook in deze brief stond dat ik een eerdere herinnering had negeerd.... Deze heb ik ook niet ontvangen. Ik heb nu een mail naar hun verstuurd met het verzoek om een credit nota tegenover deze factuur aangezien ik nooit inlog codes heb ontvangen kan ik geen account aanmaken dus geen lid, geen factuur, toch?

De oplossing

Bevestiging van mijn e-mail verstuurd op 8 juni 2015 met een credit factuur of kwijtschelding van de factuur.

2 reacties

  1. Auteur
    Annette
    Datum
    Nog geen reactie op mij e-mail maar nu een aanmaning van een incasso bureau met een verhoging van € 40,00 die binnen 5 dagen betaald moet zijn.
  2. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen