Opgelost door FinalDealz.com: Geen mail met inlogcodes ontvangen
Details
Klacht
Ook ik ben benaderd door FinalDealz. Ik zou een mail met inlogcodes krijgen, zodat ik een week kon kijken of ik het iets vond. Die mail heb ik tot nog toe nog niet ontvangen.Graag zie ik hierdoor van deze deal af. FinalDeals heeft zich niet aan hun voorwaarden gehouden, dus zie ik daar nu ook van af. Op 5 mei zag ik dat de incasso gedaan wordt van €49,95. Ik wil dan ook dat dit ongedaan gemaakt wordt.
Vriendelijke groet,
Roland Dompeling, Klipper 10A., 1483 TW De Rijp
Gewenste oplossing
Ontbinden van het contract. En als het geld wel van de rekening gehaald word, terugbetaling hiervan- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.