Opgelost door FinalDealz.com: Geen mail met inlogcodes ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107612
Gebruiker
Dompeling
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben benaderd door FinalDealz. Ik zou een mail met inlogcodes krijgen, zodat ik een week kon kijken of ik het iets vond. Die mail heb ik tot nog toe nog niet ontvangen.
Graag zie ik hierdoor van deze deal af. FinalDeals heeft zich niet aan hun voorwaarden gehouden, dus zie ik daar nu ook van af. Op 5 mei zag ik dat de incasso gedaan wordt van €49,95. Ik wil dan ook dat dit ongedaan gemaakt wordt.
Vriendelijke groet,
Roland Dompeling, Klipper 10A., 1483 TW De Rijp

De oplossing

Ontbinden van het contract. En als het geld wel van de rekening gehaald word, terugbetaling hiervan

3 reacties

  1. Auteur
    Dompeling
    Datum
    Ik heb inmiddels de betaling geklokkerd, en via hun website ook geprobeerd een antwoord te krijgen, waar ik ook op wacht.
  2. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team Finaldealz
  3. Auteur
    Dompeling
    Datum
    Bedankt voor de goede, en snelle oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dompeling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen