Klacht FinalDealz.com: geen mail ontvangen

Klachtnummer
# 108659
Gebruiker
Durske
Datum
1 reactie

Details

De klacht

 Ook ik ben benaderd door FinalDealz. Ik zou een mail met inlogcodes krijgen, zodat ik een week kon kijken of ik het iets vond. Die mail heb ik tot nog toe nog niet ontvangen.
Graag zie ik hierdoor van deze deal af. FinalDeals heeft zich niet aan hun voorwaarden gehouden, dus zie ik daar nu ook van af. Op 5 mei zag ik dat de incasso gedaan wordt van €49,95 dit bedrag heb ik direct gestorneerd.

De oplossing

 Ontbinden van het contract. 

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?