Opgelost door FinalDealz.com: Geen overeenkomst ,toch moeten betalen aan Finaldealz.

Bollo

Een aantal maanden geleden kreeg ik een onduidelijk telefoontje, waarin me wel een leuk aanbod werd gedaan, ik weet niet meer hoe of wat. Hierna heb ik niets meer gehoord of gezien, geen mail of brief en dus ook geen mogelijke opzegtermijn.
Opeens werd er €49,95 van onze rekening afgeschreven door FinalDealz, waar wij nog nooit van gehoord hadden. Op internet stonden veel negatieve reacties op dit bedrijf, o.a. bij Radar en Kassa en wij hebben dus het geld teruggevorderd en het bedrijf geblokkeerd.
Deze week werden we gebeld en kwam er een brief van een incassobedrijf, waarin stond dat we meerdere herinneringen hadden gehad, dit is niet waar, we hebben nooit een mail of brief van FinalDealz gehad, het bedrag was nu €92,90.
Deze brief van het incassobedrijf was trouwens getekend op 7 mei 2015, moest binnen 5 dagen betaald worden en kwam op 19 mei bij ons binnen!
Wij willen graag dat er op een goede manier een eind komt aan deze bedreigingen.
vr.gr. Kees

We willen graag af van deze bedreiging, van een "contract" dat wij nooit aangegaan zijn.
Behalve het eerste telefoontje, waarin we er vanuit gaan dat dat van FinalDealz was, hebben we nooit iets van dit bedrijf ontvangen, zodat van een contract geen sprake kan zijn. het is trouwens ook nog zo dat na 2014 alleen een ondertekende overeenkomst rechtsgeldig is.
Wij willen graag uit het bestand van FinalDealz gehaald worden en hier een bevestiging van ontvangen.

FinalDealz.com
    Geachte heer,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Team FinalDealz
    Bollo
    Fijn dat deze zaak is opgelost.

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?