Opgelost door FinalDealz.com: Geen overeenkomst ,toch moeten betalen aan Finaldealz.
Details
Klacht
Een aantal maanden geleden kreeg ik een onduidelijk telefoontje, waarin me wel een leuk aanbod werd gedaan, ik weet niet meer hoe of wat. Hierna heb ik niets meer gehoord of gezien, geen mail of brief en dus ook geen mogelijke opzegtermijn.Opeens werd er €49,95 van onze rekening afgeschreven door FinalDealz, waar wij nog nooit van gehoord hadden. Op internet stonden veel negatieve reacties op dit bedrijf, o.a. bij Radar en Kassa en wij hebben dus het geld teruggevorderd en het bedrijf geblokkeerd.
Deze week werden we gebeld en kwam er een brief van een incassobedrijf, waarin stond dat we meerdere herinneringen hadden gehad, dit is niet waar, we hebben nooit een mail of brief van FinalDealz gehad, het bedrag was nu €92,90.
Deze brief van het incassobedrijf was trouwens getekend op 7 mei 2015, moest binnen 5 dagen betaald worden en kwam op 19 mei bij ons binnen!
Wij willen graag dat er op een goede manier een eind komt aan deze bedreigingen.
vr.gr. Kees
Gewenste oplossing
We willen graag af van deze bedreiging, van een "contract" dat wij nooit aangegaan zijn.Behalve het eerste telefoontje, waarin we er vanuit gaan dat dat van FinalDealz was, hebben we nooit iets van dit bedrijf ontvangen, zodat van een contract geen sprake kan zijn. het is trouwens ook nog zo dat na 2014 alleen een ondertekende overeenkomst rechtsgeldig is.
Wij willen graag uit het bestand van FinalDealz gehaald worden en hier een bevestiging van ontvangen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.