Klacht FinalDealz.com: ik moet iets betallen wat ik niet heb gehad

Klachtnummer
# 110311
Gebruiker
suus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb iemand aan de lijn gehad van dit bedrijf en ik zou een mail krijgen om het tebevestigen voor het genene wat we besproken hadden aan de telefoon,
maar ik heb nooit een mail gehad van hun maar ze schreven wel even 49.50
van mijn rekening af en dat heb ik weer terug geboekt om dat ik geen mail had ontvangen.
en nu krijg ik een brief van het MKBusiness Incasso dat ik maar even gauw
92.90 moet gaan betalen binnen 5 dagen.
Sorry maar dat ga ik niet doen.
Nogmaals ik heb van FinalDealz nooit een mail gehad en ook niet van MKBusiness Incasso.

De oplossing

Bij deze wil ik van mijn contract af

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen