Klacht FinalDealz.com: incasso bureau op mijn nek

Klachtnummer
# 110454
Gebruiker
X
Datum
1 reactie

Details

De klacht

eind februari -begin maart ben ik telefonisch benaderd door Final dealz om hun diensten uit te proberen. hierna heb ik niets meer vernomen ondanks toezegging schriftelijk informatie te zullen ontvangen. wel werd er in april een eenmalige bijdrage van mijn rekening ingehouden, wat ik heb laten terugboeken door mijn bank. vandaag wordt ik benaderd door een incassobureau dat mijn rekening nog openstaat, de kosten inmiddels zijn verdubbeld en of ik dit maar per omgaande wil betalen. ik heb niets kunnen uitproberen laat staan ontvangen, wat valt er te betalen?

De oplossing

ik wil niets te maken hebben met Final Dealz, en zeker niet met hun incassobureau

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen