Opgelost door FinalDealz.com: iNCASSO CONTRACT

Kelly

iK BEN NIET ACCCOORD GEGAAN MET AFSCHRIJVING VAN MIJN BANK. HET GESPREK GING ERG SNEL EN GEHAAST EN IN GESPREK HEB IK DUIDELIJK AANGEGEVEN DAT IK GEEN TOESTEMMING GEEF ENIG BEDRAG VAN MIJN REKENING TE hALEN. NA INLEIDINg GESPREK WAS ER EEN KORTE SAMENVATTING EN DAT WAS DAT. NA RUIM EEN WEEK KREEG IK INEENS EEN MAIL DAT ER 49,95 VAN MIJN REKEnING GESCHREVEN ZOU WORDEN. hIER OP HEB IK GELIJK EEN MAIL TERUG GESTUURD DAT IK DAAR NIET MEE ACCOORD BEN GEGAAN EN NOG STEEDS NIET. ENKELE MAILs OVER EN WEER WAAR IN BEDRIJF ZEGT VOLGENS DE WET TE HANDELEN EN DAT IK ER AAN VAST ZIT. IK HEB DUIDELIJK AANGEGEVEN DAT DIT NIET RECHTMATIG IS MAAR BEDRIJF BLIJFT ERBIJ. hIEROP HEB IK DE AFSCHRIJVING GEBLOKKEERD EN HET BEDRIJF IDEM. iK WEET NIET WAT IK VERDER MOET DOEN. ZE OVERVALLEN JE MET EEN TELEFOONTJE WAARIN HEEL VEEL INFORMATIE OVER JE WORDT UITGESTORT WAAR IK DE HELFT NIET VAN HEB GEHOORD EN VOOR JE HET WEET LIGT DE HOORN OP DE HAAK. GRAAG ADVIES WAT VERDER TE DOEN

WIL VAN HELE BEDRIJF AF. ZE INTIMIDEREN EN SMEREN JE WAT AAN.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw van der Velde,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar de e-mail die wij u op 17 maart hebben toegezonden. Wij hebben u per e-mail de welkomstbrief toegezonden waar in heel duidelijk staat aangegeven:
    “Als Finaldealz u niet bevalt en u niet verder wilt gaan kunt u zich binnen de bedenktermijn afmelden. Dit kan op verschillende manieren: telefonisch via 08507325698 Van maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur, stuur een e-mail naar info@finaldealz.com of log in via uw persoonlijke pagina op onze website met inlognaam en wachtwoord Dit alles is u ook tijdens het telefoongesprek van 6 maart verteld, dit geheel terzijde.U geeft aan dat het gesprek niet duidelijk voor u was, naar aanleiding daarvan hebben wij besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Mirande van der Steen
    FinalDealz
    Kelly
    Dank u wel voor uw reactie, u geeft aan geen geld te incasseren van mijn rekening uit coulance, dat is voor mij een prima oplossing. u heeft mijn gegevens verwijderd ook dat is prima, Uiteindelijk ben ik tevreden met de oplossen van mijn klacht
    en beëindig ik daarmee deze communicatie.Gr Ans van der Velde
    en beëindig ik daarmee deze communicatie. Gr Ans van der Velde

Kelly

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?