Klacht FinalDealz.com: Incasso factuur per mail!

Klachtnummer
# 106237
Gebruiker
Chan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vorige week ben ik gebeld door final dealz met de vraag of ik een account wil bij hun.
Dit wilde ik niet.( en nog steeds niet) nog duidelijk met de verkoper gesproken over dat er echt geen automatische incasso moet komen. Hij bevestigde dat dat niet zomaar kon!
Ik zou dus eerst een mail krijgen met informatie en vanuit daar beslissen of ik een account zou nemen. Deze mail nooit ontvangen, maar gister dus wel een mail met een factuur van €49,95 die automatisch geïncasseerd zal worden!
Ben het hier NIET mee eens!! Belachelijk!! Heb ook in de tape op het einde van het gesprek duidelijk nee geantwoord op de vraag of ik een account wil voor dat geld!
DIT IS GEEN EERLIJK BEDRIJF!
Heb finaldealz vandaag benaderd en de medewerkster zou de tape beluisteren en mij binnen 48 uur een mail sturen met de tape opnamen en wat de oplossing is. Wil hier zeker niet op wachten!

De oplossing

GEEN account! GEEN afschrijving! Hier wil ik ook een bevestiging per mail van!

4 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.
    Wij kunnen ons goed voorstellen dat u het gesprek met onze adviseur als vervelend heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan dit vanzelfsprekend intern uitzoeken en als blijkt dat de situatie is zoals u beschrijft (zullen wij de persoon in kwestie hierop aanspreken.
    Wij hebben besloten om uit coulance uw account te sluiten en de kosten te crediteren. Wij hebben u ook per mail een bevestiging gestuurd.Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    Chan
    Datum
    Per mail ook een bevestiging gekregen dat mijn account werd afgesloten en het geld gecrediteerd werd.
    Daarna kreeg ik nog een mail ( reactie van een eerdere mail die ik gestuurd had met de mededeling dat ik geen account wil en hiervoor geen toestemming had gegeven ) dat jullie toch die 49,95 van mijn rekening zouden incasseren. De werkwijze van dit bedrijf is slecht! 5 mei alsnog een automatische incasso van € 49,95 van mijn rekening afgeschreven! (Vervolg volgende reactie )
  3. Auteur
    Chan
    Datum
    Mijn verwachtingen van jullie als bedrijf zijn uitermate slecht! Ik heb dit probleem dan ook zelf opgelost! Mocht ik nog aanmaningen of degelijke binnen krijgen, dan zal ik verdere stappen ondernemen!
  4. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.
    Zoals eerder aangegeven is uw account gesloten. Wij hebben dit ook doorgegeven aan het incassobureau. U ontvangt geen aanmaningen meer.Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Team FinalDeaLZ

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?