Klacht FinalDealz.com: inlogmail niet ontvangen

PBruin

Op 6 mei ontving ik een mail met een factuur voor Finaldealz. Meteen contact opgenomen met Finaldealz en gezegd nooit een mail met de inloggegevens te hebben ontvangen. Finaldealz beweert dat de mail op 23 april zou zijn verzonden. Uiteindelijk is er € 49,95 afgeschreven, deze incasso meteen weer ongedaan gemaakt. Op 17 juni een mail namens MKBusiness Incasso met een aanmaning om € 92,50 te betalen. Op 6 juli de laatste aanmaning namens MKBusiness Incasso waarbij ze ook dreigen met alle rechtsmaatregelen en dat die kosten de vorderingen met honderden euro's zullen verhogen.

Aangezien de inlogmail nooit ontvangen is en er dus ook geen wettelijke overeenkomst is gekomen wens ik uit het bestand van Finaldealz te worden gehaald. Daarnaast moet Finaldealz contact opnemen met MKBusiness Incasso zodat zij het dossier ook afsluiten.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.

Uw dossier is gesloten.
    Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Team FinalDealz
    PBruin
    het heeft veel te lang geduurd voordat finaldealz uiteindelijk besloot om mijn klacht te honoreren.

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?