Klacht FinalDealz.com: inlogmail niet ontvangen
Details
Klacht
Op 6 mei ontving ik een mail met een factuur voor Finaldealz. Meteen contact opgenomen met Finaldealz en gezegd nooit een mail met de inloggegevens te hebben ontvangen. Finaldealz beweert dat de mail op 23 april zou zijn verzonden. Uiteindelijk is er € 49,95 afgeschreven, deze incasso meteen weer ongedaan gemaakt. Op 17 juni een mail namens MKBusiness Incasso met een aanmaning om € 92,50 te betalen. Op 6 juli de laatste aanmaning namens MKBusiness Incasso waarbij ze ook dreigen met alle rechtsmaatregelen en dat die kosten de vorderingen met honderden euro's zullen verhogen.Gewenste oplossing
Aangezien de inlogmail nooit ontvangen is en er dus ook geen wettelijke overeenkomst is gekomen wens ik uit het bestand van Finaldealz te worden gehaald. Daarnaast moet Finaldealz contact opnemen met MKBusiness Incasso zodat zij het dossier ook afsluiten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.