Klacht FinalDealz.com: Kosten van je Rekening afschrijven zonder geleverde inlog informatie.

Klachtnummer
# 114974
Gebruiker
Jef
Datum
4 reacties

Details

De klacht

IK ben weliswaar wat later met reageren, op de betalings- brieven en mailtje,
Maar als je iemand van Finaldealz aan de telefoon krijgt met een heel mooi verhaal kortingen dit en dat, en dan daarna geen inlog informatie stuurt.
en binnen 2 weken dient op te zeggen, als je dat niet doet zitten er kosten aan verbonden.
van 49,50. en daarna een mailtje en per brief opnieuw de betalings-mogelijkheden op te zetten.
Ik vind dat niet kunnen dat er gewoon zonder pardon geld bij men van de rekening wordt afgeschreven.
En daarna nog een incasso bureau van MKB inschakelen, die dan wil hebben 92,90 over te laten maken naar hun rekening.
Dat vind ik niet normaal, dat je op deze manier benaderd wordt.

De oplossing

Dat de Aanmaning via Finaldealz opgeheven wordt en dat finaldealz geen andere afschrijvingen doet, en dan gelijk mijn mail adres die in hun bestanden lijst wissen.
en dat ik niks meer van dit bedrijf, meer zal vernemen.

4 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geeachte heer/mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    Jef
    Datum
    Ik heb 23 Juni de betaling gedaan via jullie Incassobureau MKB,
    want ik wist niet hoever het nog anders zou gaan oplopen.
    en ik maar akkoord ging met de Incasso kosten.
    Dus ik heb inmiddels 92,90 via de incasso overgemaakt.

    Als jullie hier naar zouden willen kijken, wat we kunnen regelen.

    Gegroet Jeffrey Durberg
  3. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Er zal geen incasso meer plaats vinden. Dit is een eenmalige betaling.
    Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz
  4. Auteur
    Jef
    Datum
    Omdat ik via jullie Incassobureau het bedrag van 92,50 euro heb overgemaakt, dat was op 23 Juni 2015.
    mijn vraag hier op is en was, of dat bedrag terug gestort kan worden?
    Aangezien jullie al in het eerste bericht hebben medegedeeld
    Quote :
    REACTIE FINALDEALZ.COM
    Geplaatst op: 01-07-2015, 1 maand 3 weken geleden.
    Geeachte heer/mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren.

    Gegroet Jeffrey Durberg

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen