Klacht FinalDealz.com: Mailtje over betaling
Details
Klacht
Gister kreeg ik een mailtje van finaldealz. Van gefeliciteerd met uw account op finaldealz. En dat er binnenkort 49,95 van mijn rekening zou worden afgeschreven. Ik volgende dag meteen het bedrijf gebeld. Eerst 18 minuten in de wacht gestaan kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die zei dat ik 13/14 mei gebeld ben en dat ik 14 dagen had om af te melden. Maar ik heb nooit een mail of brief gehad dus dan kan ik mezelf ook niet afmelden. Zij zegt ja de mail is toch wel verzonden maar ik kan die mail toch nergens vinden. Ik heb die mail nooit gehad. Ik ben ook niet verplan om die 49.95 te betalen. Ik heb er niet eens geld voor. Ik zit in de ww. Ik wil dat dit opgelost wordt voordat het afgeschreven wordt.Gewenste oplossing
ik wil dat dit opgelost wordt voordat het bedrag wordt afgeschreven.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.