Klacht FinalDealz.com: Mailtje over betaling

Klachtnummer
# 112510
Gebruiker
femke
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Gister kreeg ik een mailtje van finaldealz. Van gefeliciteerd met uw account op finaldealz. En dat er binnenkort 49,95 van mijn rekening zou worden afgeschreven. Ik volgende dag meteen het bedrijf gebeld. Eerst 18 minuten in de wacht gestaan kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die zei dat ik 13/14 mei gebeld ben en dat ik 14 dagen had om af te melden. Maar ik heb nooit een mail of brief gehad dus dan kan ik mezelf ook niet afmelden. Zij zegt ja de mail is toch wel verzonden maar ik kan die mail toch nergens vinden. Ik heb die mail nooit gehad. Ik ben ook niet verplan om die 49.95 te betalen. Ik heb er niet eens geld voor. Ik zit in de ww. Ik wil dat dit opgelost wordt voordat het afgeschreven wordt.

Gewenste oplossing

ik wil dat dit opgelost wordt voordat het bedrag wordt afgeschreven.

3 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    femke
    Datum
    Goedemiddag
    Ik dacht nu is het opgelost. Nu zie ik dat het geld vanmorgen toch afgehouden is. Ik ga dat terug laten storten. Ik hoop dat het dan afgelopen is.
  3. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    U kunt het bedrag zelf laten storneren. Wij hebben dit doorgegeven aan het incasso bureau. Uw dossier is gesloten.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen