Opgelost door FinalDealz.com: Niet geleverde dienst/product

AJW

in februari of begin maart ben ik gebeld door Finaldealz met een aanbieding. Ik zou kortingen kunnen krijgen bij heel veel winkels. ik zou binnen 24 uur mail krijgen met inloggegevens en daarna zou ik 7 dagen bedenktijd krijgen, hoewel hier eigenlijk 14 dagen voor staat. Tot op heden toe geen mail met inloggegevens. Ik kreeg wel mails met dat ik moest betalen en ik besloot daarop nog even te wachten op inloggegevens. Toen begonnen ze dat ze over zouden gaan naar incassobureau. Daarop heb ik een mail gestuurd dat ik niet wilde betalen omdat ik geen inloggegevens heb ontvangen. Ik kreeg daarop een mail waarin hun beweren dat ik die wel gehad heb en dat ik gewoon moet betalen. Nu zit het incassobureau op m'n hielen en dreigen nu met gerechtelijke stappen als ik binnen 5 dagen niet betaal. Ik vind het jammer dat het zo moet en ik vind het schandalig dat ze mensen zo behandelen.

Ik wens een ontbinding van het contract, omdat ik het vertrouwen in Finaldealz helemaal kwijt ben en de manier waarop ze met hun klanten omgaan.

FinalDealz.com
    Geachte heer,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,Team FinalDealz
    AJW
    Na onenigheid met FinalDealz.com en klachtmelding op Klachtenkompas, hebben ze me heel netjes geholpen. Na alle tevredenheid de klacht op prettige manier opgelost door het contract te beëindigen.FinalDealz heel erg bedankt voor fijne afhandeling.

AJW

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?