Klacht FinalDealz.com: Niets leveren en wel incasseren- oplichting?

Jan

Op 7 maart zijn wij telefonisch benaderd door een verkoper van Final Dealz met het verhaal om via hen bij webshops met korting te kunnen kopen binnen 24 uur zouden wij een mail ontvangen met inloggegevens en de mogelijkheid om alsnog er van af te zien!! Wij hebben nooit een mail ontvangen maar er werd wel na een paar weken 49,95 van onze rekening afgeboekt! Wij hebben dit direct gestorneerd. Nu deze week en aanmaningsbrief met extra kosten ontvangen. Als dit niet betaald zou worden komt er nog € 40,-- bij! Direct, 14 april 2015, telefonisch contact opgenomen en kregen te horen dat wij moeten betalen. Zij zullen per email een geluidsopname sturen waaruit zou blijken dat wij hebben gekocht. Vandaag 16-04-2015 nog niets ontvangen. Email gestuurd waarom nog niets ontvangen? Wij willen van deze oplichters af.

Wij willen dat deze firma ons een creditnota stuurt en al onze gegevens uit hun systeem haalt en ons niet meer lastig valt.

Jan
    Nog niets gehoord van FinalDealz maar wel vanmorgen, 24 april, gebeld door incassobureau . Volgens hen diverse emails gestuurd aan ons. VREEMD wij hebben niets ontvangen.
    Ook geen reactie ontvangen op mijn email aan FinalDealz.
    Ik waarschuw hierbij iedereen voor deze DOORDOUWENDE firma.
    FinalDealz.com
    Geachte heer,
    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat wij geen antwoord geven op uw e-mails. Wij verwijzen u naar de e-mails die wij hebben verstuurd op 18 april en 28 april. 29 april heeft u van ons een e-mail ontvangen met een bevestiging dat uw account gesloten is en dat er een creditfactuur is aangemaakt. Ter herhaling, wij hebben uw account gesloten en een creditfactuur aangemaakt.Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website.
    Team FinalDealz
    !#####GEENWAARDEN####

Jan

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?