Klacht FinalDealz.com: Nooit enige reactie van final dealz

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119885
Gebruiker
Jolanda1958
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben telefoniche benaderd ik zou een mail krijgen booit ontvangen terwijl ze beweren dat het wel zo is. Naar een incasso die me bellen met een regeling als ik voor de 23 ste 49.95 betaal is het klaar. Heb ik om een bevestiging gevraagt krijg ik er 1 van 92.95 betalen voor de 23ste. Weer Contact proberen te krijgen tot op hede nog niks. Maar na al de klachten te hebben gelezen zijn die indentiek aan die van mij. Mkb en finaldealz reageren beide niet.

De oplossing

Uit het systeem halen van finaldealz en mkb incasso en mij niet meer lastig vallen met de rekeningen

4 reacties

  1. Auteur
    Jolanda1958
    Datum
    Als ik al de klachten lees zijn ze allemaal het zelfde. Ik vind het oplichting en valsheid in geschriften ik heb ook geen mail met code gehad zou per post ook verzonden worden. Dan kon ik het nakijken en als nog beslissen. Niks helemaal niks ontvangen tot dat ik de rekening kreeg zou van mijn rekening afgehaald worden. Ik was optijd heb het bedrijf geblokkeerd.
  2. Auteur
    Jolanda1958
    Datum
    Nu word ik weer gebeld door mkbusniss als ik de 49.50 voor morgenavond 18 uur betaal dan word het dosier gesloten. Maar ik ben bang dat dit niet gebeurt en dat ik als nog een rechtzaak krijg over de incasso kosten. Wat moet ik doen??
  3. Auteur
    Jolanda1958
    Datum
    Nu word ik weer gebeld door mkbusniss als ik de 49.50 voor morgenavond 18 uur betaal dan word het dosier gesloten. Maar ik ben bang dat dit niet gebeurt en dat ik als nog een rechtzaak krijg over de incasso kosten. Wat moet ik doen??
  4. Auteur
    Jolanda1958
    Datum
    Niks opgelost ze nemen niet eens de moeite. Ik vind het een Stel Oplichters .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jolanda1958
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen