Opgelost door FinalDealz.com: Nooit iets ontvangen en wel een aanmaning incassobureau

Elisa

Na een pusherig telefoontje zou ik een mail ontvangen. Nooit iets ontvangen en er werd wel geld afgeschreven op 7 april. Dit heb ik terug geboekt. Nu had ik een naam van dit bedrijf. Via hun website een bericht gestuurd en nooit meer iets gehoord tot ik zaterdag 17 mei een telefoontje kreeg van een incassobureau. Na 3 telefoontjes maandag, dinsdag en donderdag met finaldealz nog steeds niets gehoord alleen dat ik wel alles moet betalen. Stelletje oplichters. Ik heb nooit iets ontvangen en heb niets ondertekend. Dit kan toch niet!

Met zo'n slecht bedrijf wil je toch niets te maken hebben.

Hoe kom ik van dit stomme contract af! graag compleet uitschrijven.

Elisa
    Heb via de sitevan Finaldealz nog eens een klacht geplaatst. Ben benieuwd of ik deze keer wel een reactie krijg. De vorige keer niets gehoord van hun. Lijkt echt een stelletje oplichters.
    Elisa
    22 mei een klacht via hun site verstuurd en WEER niets van ze gehoord. In totaal dus 0 mails van ze ontvangen, geen brief en 1 telefoontje van het incassobureau. Dit kan toch niet. Ik heb ze zelf gebeld en zou binnen 48 uur door hun teruggebeld worden. Dit gebeurde ook niet. Daarna nog 2 keer gebeld.
    FinalDealz.com
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!

Team FinalDealz
    Beste Finaldealz

Bedankt voor het sluiten van mijn acount. Ben ik nu ook van dat incassobureau af? Graag ook even daar melden.
    FinalDealz.com

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben dit ook doorgegeven aan het incassobureau.
    Uw dossier is gesloten.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team FinalDealz
    Elisa
    Alles lijkt goed afgehandeld. Maar ik zie ook vaker klachten dat mensen nog een rekening naderhand krijgen van het bedrag van het incassobureau min het account bedrag. Ik hoop maar dat dit niet zal gebeuren. Dan start ik hier weer een nieuwe klacht en betrek mijn rechtsbijstandverzekering.

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?