Opgelost door FinalDealz.com: Nooit iets ontvangen en wel een aanmaning incassobureau

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110628
Gebruiker
Elisa
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Na een pusherig telefoontje zou ik een mail ontvangen. Nooit iets ontvangen en er werd wel geld afgeschreven op 7 april. Dit heb ik terug geboekt. Nu had ik een naam van dit bedrijf. Via hun website een bericht gestuurd en nooit meer iets gehoord tot ik zaterdag 17 mei een telefoontje kreeg van een incassobureau. Na 3 telefoontjes maandag, dinsdag en donderdag met finaldealz nog steeds niets gehoord alleen dat ik wel alles moet betalen. Stelletje oplichters. Ik heb nooit iets ontvangen en heb niets ondertekend. Dit kan toch niet!

Met zo'n slecht bedrijf wil je toch niets te maken hebben.

Gewenste oplossing

Hoe kom ik van dit stomme contract af! graag compleet uitschrijven.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    Elisa
    Datum
    Heb via de sitevan Finaldealz nog eens een klacht geplaatst. Ben benieuwd of ik deze keer wel een reactie krijg. De vorige keer niets gehoord van hun. Lijkt echt een stelletje oplichters.
  2. Auteur
    Elisa
    Datum
    22 mei een klacht via hun site verstuurd en WEER niets van ze gehoord. In totaal dus 0 mails van ze ontvangen, geen brief en 1 telefoontje van het incassobureau. Dit kan toch niet. Ik heb ze zelf gebeld en zou binnen 48 uur door hun teruggebeld worden. Dit gebeurde ook niet. Daarna nog 2 keer gebeld.
  3. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!

    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  4. Auteur
    Elisa
    Datum
    Beste Finaldealz

    Bedankt voor het sluiten van mijn acount. Ben ik nu ook van dat incassobureau af? Graag ook even daar melden.
  5. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben dit ook doorgegeven aan het incassobureau.
    Uw dossier is gesloten.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz
  6. Auteur
    Elisa
    Datum
    Alles lijkt goed afgehandeld. Maar ik zie ook vaker klachten dat mensen nog een rekening naderhand krijgen van het bedrag van het incassobureau min het account bedrag. Ik hoop maar dat dit niet zal gebeuren. Dan start ik hier weer een nieuwe klacht en betrek mijn rechtsbijstandverzekering.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen