Klacht FinalDealz.com: NOOIT mail met inlogcodes ontvangen wel dreigbrief 'ingebrekestelling' betaling

Klachtnummer
# 106240
Gebruiker
tina4u
Datum
1 reactie

Details

De klacht

- 3-feb: telefonisch benaderd. NOOIT mail met inlogcodes ontvangen ook niet in spambox
- 11 mrt: incasso van 49,95 laten terugboeken
- 11 mrt: contactformulier op website ingevuld
- 16 mrt: reactie klantenservice “Afmeldingen buiten de termijn kunnen we niet in orde maken. U bent al op 3 februari 2015 benaderd voor een persoonlijk account. De bedenktermijn is reeds verstreken." => N.B: door mij op 15 apr pas gevonden in SPAMBOX
- 18 mrt: 49,95 teruggeboekt op mijn rekening
- 14 apr: dreigbrief in de bus via reguliere post: binnen 5 dagen betalen of anders incassobureau! N.B.: Voor mij de allereerste keer dat ik iets onder ogen kreeg van FinalDealz!
- 14 apr: mail gestuurd naar FinalDealz en Mempay
- 15 apr: ik ontdek in SPAMBOX XS4ALL dat mails van FinalDealz niet zijn doorgestuurd naar mijn centrale G-mail adres. Allereerste mail (reclame) blijkt van 6 mrt. Zie nu ook pas herinnering 19 mrt en aanmaning 2 apr. Bevindingen gemaild aan FinalDealz en Mempay.

De oplossing

Onmiddellijke ontbinding 'contract' met terugwerkende kracht!

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Wij hebben u 20 april een email gestuurd waarin we hebben aangegeven dat wij uw account hebben gesloten en het bedrag horen bij uw account hebben gecrediteerd.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?