Klacht FinalDealz.com: nota incassobureau voor iets waar we nooit accoord voor hebben gegeven

maatjes

Wij zitten met een probleem en wij hopen dat u ons op weg kunt helpen.
Omstreeks half april kregen wij een telefoontje waarin ons werd gevraagd of wij wilden mee willen doen met uw spaarprogramma.
Dit zou ons eenmalig 49,95 gaan kosten.
Maar voordat wij dit bedrag moesten betalen en akkoord zouden gaan zou er een mail naar ons verstuurd worden waarin een en ander duidelijk zou worden uitgelegd waarna wij pas konden beslissen om hier aan mee te doen.
nooit een mail ontvangen maar wel werd twee weken laten het bedrag van onze rekening afgeschreven. Dit hebben wij zoals u vast kunt begrijpen terug laten boeken.
Tot onze verbazing krijgen wij gisteren via een incassobureau een herinnering voor maar liefst 92,95 en of wij dit bedrag maar voor 26 mei aan hen over willen boeken.
Mijn man heeft vanmorgen contact gehad met dit incassobureau en mochten wij niet betalen dan gaan de kosten alleen maar verder omhoog.
Ik neem aan dat hier helemaal niets van klopt.

Dat wij deze rekening van het incassobureau niet te hoeven betalen en dat wij geen contract of iets anders van dit bedrijf willen.

FinalDealz.com
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?