Klacht FinalDealz.com: ongeldige inloggegevens Finaldealz

Klachtnummer
# 121111
Gebruiker
M.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na bijna 2 maanden heen en weer mailen kunnen ze nog steeds geen werkend account maken op mijn juiste emailadres. Ze zeggen op 19 mei de inloggevens verstrekt te hebben, maar deze verstuurd naar een niet bestaand emailadres.
Het bedrag is afgeschreven maar nu, ruim 2 maanden later kan ik nog steeds niet inloggen.
Diverse mails gestuurd met het verzoek nu maar eens het bedrag terug te betalen omdat ik betaald heb voor een dienst die het niet doet.
Geen enkel vertrouwen meer in de site en mensen die er werken.

De oplossing

Graag mijn geld terug en uitschrijven bij Finaldealz en graag bevestiging naar mijn juiste emailadres.

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw bericht(en). Wij hebben zojuist geprobeerd om u te bellen, u bent op het ogenblik niet telefonisch bereikbaar, wij hebben u meerdere malen e-mails toegestuurd met daarin een oplossing voor de ontstane situatie. Wij proberen u vandaag nogmaals te bellen om uw gegevens per telefoon door te geven.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling. Hartelijk dank voor de te nemen moeite!

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz
  2. Auteur
    M.
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie mogen ontvangen.
    Niet per mail en ook niet per telefoon, zelfs niets in de spambox.
    Wellicht heeft u het naar het emailadres gemaild waarvan ik nu al ruim drie maanden aangeef dat het emailadres niet klopt.
    het juiste emailadres is marjasap@gmail.com.
    tevens wil ik een kopie van de door de door u gestuurde emails op bovenstaand mail adres.
    Na ruim 3 maanden en tal van emails verder wens ik gewoon mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen