Klacht FinalDealz.com: Onterecht geld van bankrekening

Klachtnummer
# 105929
Gebruiker
JGoossen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor een paar maanden terug ben ik gebeld door FinalDealz, en kon gratis meedoen, koste mij niets extra. Afgelopen maand is er € 49,95 van mijn rekening afgeschreven, deze heb ik terug laten boeken.
Vandaag kreeg ik een aanmaning dat ik het bedrag als nog moet betalen.
Dit ga ik dus niet doen.

De oplossing

Ik wil van het hele Finaldealz af.
Er is niks gratis.
Alleen maar betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer Goossen,Bedankt voor uw bericht.
    U geeft aan dat er is aangegeven dat u FinalDealz gratis kon gebriken.
    25 februari bent u benadert door een van onze medewerkers waarin u duidelik is verteld dat u 7 dagen vrijblijvend finaldealz kon gebruiken.
    Wij hebben u 26 februari per e-mail de welkomstbrief toegezonden waar in heel duidelijk stond aangegeven:
    “Als Finaldealz u niet bevalt en u niet verder wilt gaan kunt u zich binnen de bedenktermijn afmelden. Dit kan op verschillende manieren: telefonisch via 08507325698 Van maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur, stuur een e-mail naar info@finaldealz.com of log in via uw persoonlijke pagina op onze website met inlognaam en wachtwoord Dit alles is ook tijdens het telefoongesprek van 25 februari verteld, dit geheel terzijde.
    Blijkbaar is dit niet duidelijk overgekomen bij u.
    Wij hebben besloten om uit coulance uw account te sluiten.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen