Opgelost door FinalDealz.com: Onterechte incasso

SR

Ik ben in april telefonisch benaderd. Er zou een mail gestuurd worden met inloggegevens binnen 24 uur en binnen 7 dagen kon ik me afmelden als ik geen gebruik wilde maken van hun diensten. 6 mei werd er 49,95 van mijn rekening afgeschreven. Dit bedrag is gestorneerd. 10 juni ontving ik een brief van FinalDealz.com d.d. 3 juni dat ik binnen 14 dagen moest betalen, na eerdere herinneringen te hebben ontvangen. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen. Het bedrag was inmiddels 52,90. Ik hoorde dat ik op 23 april een mail met inloggegevens zou hebben ontvangen. Dit is niet waar, er werd mij geadviseerd om via info@finaldealz.com een klacht te sturen. Op 11 juni heb ik een klacht met de melding URGENT verstuurd. Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Op 19 juni ontving ik een brief van het incasso bureau dat ik 92 euro moet betalen binnen 5 dagen. Op 17/6 en 18/6 heb ik via mail gevraagd om een reactie. Deze mails heb ik onbezorgd retour ontvangen.

Omdat ik jullie werkwijze onacceptabel vind, wil ik per direct uit jullie bestand verwijderd worden en het incassobedrag ad. 49,95 (inmiddels via incassobureau 92,-) niet betalen.

SR
    Omdat ik tot op heden nog geen reactie op mijn klacht via email heb ontvangen heb ik vandaag telefonisch contact opgenomen. Er schijnen problemen te zijn met het versturen van emails naar emailadressen @upcmail/@chello.nl. Het klopt dus dat ik nooit een mail heb ontvangen en er werd mij gelijk verteld dat ik afgemeld wordt en dat zij aan het incassobureau om geen faktuur meer te sturen. Ik ben blij dat men nu weet dat emails niet aankomen en blij met de oplossing/afhandeling
    SR
    na vandaag telefonisch contact te hebben gehad blijkt dat er problemen zijn met het versturen van emails naar @upcmail.nl/@chello.nl. Gelukkig dat dit nu bekend is en ik word afgemeld en er wordt aan het incassobureau doorgegeven dat er geen fakturen meer gestuurd gaan worden. Ik ben er blij mee.

SR

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?