Opgelost door FinalDealz.com: Onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115019
Gebruiker
vlinder
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na gebeld te zijn met een aanbieding voor hoge kortingen bij diverse bedrijven en een gratis hotel bon die dan daarna geïncasseerd kon worden. Heb alleen de E-mail gehad met de inlog naar een web formulier(deze heb ik niet ingevuld of geopend) met als dank na het invullen kreeg je een Hotel bon per post. Ben op internet gaan zoeken en zag alleen maar negatieve reacties. Heb daarna direct geantwoord op hun toegezonden E-mail hier geen gebruik van te willen maken. Dit alles in de zelfde ochtend . Daarna is er als nog € 49,95 afgeschreven en heb ik dit teruggeboekt .
Heb daarna gebeld en gezegd dat ik dezelfde dag had afgezegd. Die man ontkende dat het om dezelfde aanbieding ging. Dit was dus niet zo het was FinalDealz Nu als nog een tweede aanmaning gehad met een bedrag van € 92,90 van MKBusiness Incasso i.o.v. FinalDealz. Tevens kloppen de persoonsgegevens niet die gebruikt worden in de toegezonden post stukken. Tevens krijgen we per E-mail geen reactie terug van FinalDealz .

De oplossing

alles ongedaan maken ook de aanmelding bij het Incasso bureau om mijn naam zuiver te houden en excuses betreft deze kwestie.

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz
  2. Auteur
    vlinder
    Datum
    Klacht is gelukkig goed afgehandeld. Op de vraag misschien tot ziens door FINALDEALZ.COM . Ons antwoord van onze levens dagen niet. En hopelijk nog veel meer gedupeerde..

    C Truijers.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vlinder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen