Opgelost door FinalDealz.com: Onverwachte afschrijving van € 49,95. door FINAL DEALZ en een factuur.

rsanders

Enkele weken geleden hebben we een telefoontje gehad van Final Dealz waar we in hebben afgesproken een mail te krijgen met verdere uitleg en dan te kunnen beslissen wel of niet mee te doen. 10 dagen geleden was er ineens € 49,95 van onze rekening afgeschreven. Waarvan wij niet wisten waar dat van was. Dit bedrag terug gehaald. week later kregen we via de post een factuur van Final Dealz. Waarin aangegeven wordt dat we binnen 14 dagen € 49,95 over moeten maken anders er een boete overheen komt. Meteen gebeld met Final Dealz. steeds drie wachtende voor u, twee wachtende voor u. En bij één wachtende voor verbrak de verbinding. Dit een paar keer zo gedaan. Toen een mail gestuurd. Geen antwoord. Wat me opviel was dat de gene die ik aan de lijn had van Final Dealz heel veel van ons af wist, aan rekeningnummer en wat we de laatste tijd besteld hadden .

Wat wij verlangen van het bedrijf is: Niet te hoeven te betalen, van dit contract af en verder niet lastig gevallen te worden door Final Dealz.

FinalDealz.com
    Geachte heer/mevrouw Sanders,Bedankt voor uw bericht.
    U heeft 14 april een mail gestuurd, daar hebben wij een reactie op gegeven. Wat we zien is dat wij een melding krijgen ''Undelivered Mail Returned to Sender''. Dit hebben we vaker gehad met uw email provider. Hoog waarschijnlijk heeft u hierdoor ook uw eerste mail niet ontvangen. Wij hebben besloten om uit coulance uw account te sluiten en de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website.
    Team FinalDealz
    rsanders
    goed afgehandeld door FinalDealz.com.

rsanders

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?