Klacht FinalDealz.com: ook telefonisch benaderd, binnen 14 dagen zou ik een email ontvangen met inloggegevens en hoe het werkt. niets ontvangen

Klachtnummer
# 108146
Gebruiker
Bert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

niets ontvangen van finaldealz dus maar opgezegd via hun webside. en de automatische incasso laten blokkeren, maar let op dan heb je geen bewijs dat je hebt opgezegd. de verstuurde mail komt namelijk niet in je outlook.
toen ik belde vertelde men ook meteen dat ze geen opzegging ontvangen hebben en ik kan dat nu niet meer bewijzen. ze hebben me wel gevonden dmv een brief te sturen dat ik
de 49,95 zo snel mogelijk moest betalen anders kwamen er incassokosten bij.
nog verschillende emails gestuurd aan finaldealz, dat ik mijn geld terug wil maar ontvang geen enkele reactie. mijns inziens is dit gewoon oplichting en overweeg ook om aangifte te gaan doen....

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer,
    Hartelijk dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar de e-mail die wij u op 4 mei hebben toegezonden. Wij hebben uw account gesloten en de kosten horende bij uw account gecrediteerd.
    Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Mirande van der Steen
    FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen