Opgelost door FinalDealz.com: Opgelicht door Finaldealz

Marcolakeman

Ongevraagd telefonisch benaderd om kijkje op hun website te nemen want er zou voordeel en kortingen te behalen zijn, na dit gedaan te hebben heb ik toch besloten daar geen gebruik van te willen maken en het account wat aangemaakt was opgezegd, nu wordt ik per email en post met dreigingen benaderd dat incasso bureau ingeschakeld gaat worden als ik niet betaal wat nu op 49,95 + 2,95 administratiekosten staat, daar bovenop zou nog eens minimaal 40 euro incassokosten komen.

De automatische incasso die Finaldealz heeft uitgevoerd heb ik door mijn bank laten terugboeken.

Ik wens dat dit bedrijf aangesproken gaat worden op hun dubieuze manier van geld van mensen afhandig maken en wens niet meer benaderd te worden met dreigingen van incasso, niet per email, niet per post, tevens in de toekomst niet meer telefonisch benaderd te worden met hun mooie verhaaltjes

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,Team FinalDealz
    Marcolakeman
    Uiteindelijk toch goedgekomen, geen vervelende telefoontjes van incassobureau's meer, bedankt!

Marcolakeman

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?