Klacht FinalDealz.com: Opzeggen account

Klachtnummer
# 100230
Gebruiker
Noush
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was telefonisch benaderd en erop gewezen dat t geen kwaad doet eerst een kijkje te nemen wat Finaldealz te bieden heeft. T beviel me niet, heb annulering per email aangevraagd, werd me eerst geweigerd, men zei dat ik een maand telaat was, maar dat was incorrect. Hierna kreeg ik dan een correctie email, waarop men zei dat het account gesloten zou worden en ik niets hoef te betalen. Ik had inmiddels het bedrag laten storneren. Helaas kreeg ik kort daarna een tweede factuur, met t bericht dat k wederom de kans krijg het factuur te betalen. Heb toen weer een email gestuurd met het heel verhaal waarop het mij wederom gezegd werd dat men het account zal sluiten en er een creditfactuur gestuurd zal worden naar het incasso buro. Ongeveer 12 dagen later, krijg ik weer een factuur(aanmaning). Heb wederom het verhaal opgesomt met het annuleringsverzoek en nu wacht ik op antwoord.

De oplossing

Verwijdering van account en uit het systeem van Finaldealz en Mempay B.V en geen Euro55 betalen, welke steeds met euro 5 verhoogd wordt door de aanmaningskosten

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw Kaliar,Bedankt voor uw mail.Wij hebben u een e-mail gestuurd naar uw rechtstreekse mail adres. Waarin we hebben vermeld dat wij uw account hebben gesloten. U heeft ook een bevestiging ontvangen dat er een creditfactuur is aangemaakt. Uw dossier is gesloten.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Team Finaldealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen