Klacht FinalDealz.com: Telefonisch benaderd, maar nooit de inlogcodes ontvangen

Klachtnummer
# 114647
Gebruiker
MZ1972
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik werd per telefoon benaderd door Final Dealz. Na lang aanhouden ja gezegd, met het idee dat ik dan als de mail kwam, direct zou annuleren. Alleen nooit een mail gezien. En eigenlijk weer vergeten, tot ik bij het internetbankieren er maar liefst 2(!) incasso's van Final Dealz klaar stonden. Deze heb ik direct geblokkeerd. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen via de site, maar heb niet het idee dat m'n klacht dat ik nooit iets ontvangen heb en vraag om het account op te heffen, aangezien er nooit ingelogd is, aankomt. Kan ook nergens het telefoonnummer vinden.

De oplossing

Ik wens gewoon verwijderd en niet geïncasseerd te worden en ook geen dreigmails van betalen te gaan ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!

    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?