Opgelost door FinalDealz.com: telefonische benaderd

waterman

ik ben benadert via de telefoon door finaldeals.com ze zouden mij een mail sturen om een account te activeren die mail heb ik nooit gekregen. Dus die 7 dagen bedenk tijd heb ik nooit gehad en kon dus ook niet opzeggen.Ondertussen wel betaalt op advies van Mempay b.v omdat ik al 2 keer Sommatiekosten moet betalen. neem ik contact op via de mail krijg ik weer niks terug
dus bij deze wil ik dat het opgelost wordt en dat ik mijn geld terug ontvangen

mijn account stop zetten en mijn geld terug storten

FinalDealz.com
    Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u meerdere malen gemaild. Omdat u uw mail adres heeft geblokeerd ontvangt u van ons geen berichten. Wij krijgen de verstuurde e-mails weer terug. Wij hebben uw account gesloten en een email verstuurd naar mempay. Wij gaan uw geld weer terug storten op uw rekening.Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd bellen met onze klantenservice.
    telefonisch via 08507325698 Van maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
    waterman
    bedankt voor U reactie , we wachten af wanneer het geld weer op onze rekening staat
    FinalDealz.com
    Geachte heer,Bedankt voor uw bericht.
    Wij gaan dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Mocht u in deze tussentijd vragen hebben kunt u ons altijd bellen via 08507325698 Van maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur. Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Team FinalDealz
    waterman
    zodra ik het geld op mijn rekening heb staan krijgt U een positieve beoordeling maar tot op heden nog niets ontvangen
    FinalDealz.com
    Geachte heer,Bedankt voor uw reactie!
    alles netjes met 7 werkdagen afgerond
    netjesalles met 7 werkdagen afgerond

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?