Opgelost door FinalDealz.com: Ten onrechte lid van FinalDealz

Arnold

op 2-04 gebeld door FinalDealz voor online kortingen.Zou binnen een paar dagen een mail ontvangen waarop ik kon aangeven om wel of niet lid te worden. IK heb die mail NOOIT gekregen. Op 15-04 kreeg ik een mail dat ik met de inloggegevens een account kon aanmaken( die ik dus nooit gekregen heb). en dat ze 49,95 van mijn rekening zouden halen. Hierop heb ik terug gemaild dat ik nooit wat gekregen heb en dus niet kon reageren . Ik heb het bedrag toen het was afgeschreven direct weer laten storneren. Op 22 april weer een mail dat ze het vervelend vonden maar dat ik wel moest betalen.
omdat ik zogenaamd op 3-04 die mail gehad zou hebben.
Hierop heb ik geantwoord dat ik die niet heb gehad en dus niet zal overgaan tot betalen. Hierop heb ik een brief gekregen met het bedrag van 49,95 verhoogt met 2,50 adm. kosten. bij niet nakomen zouden ze het aan hun incasso bureau doorgeven met extra kosten van 40 ,00 . Die ik niet zal betalen.

omdat ik geen gebruik kan en wil maken van hun diensten , ik wordt uitgeschreven met kwijtschelding van de totale kosten . en nooit meer door hun benaderd wordt.

FinalDealz.com
    Geachte Heer,

Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!

Team FinalDealz
    Arnold
    ben tevreden met de afhandeling én dat dit ook werkelijk het laatste contact is geweest met FinalDealz.

Arnold

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?