Klacht FinalDealz.com: will geen gebruik maken van de diensten van Finaldealz

# 119006
Gerard59

Werd gebeld op het moment dat wij op het punt stonden op bezoek te gaan bij onze,inmiddeks overleden, teminaal zieke moeder en schoonmoeder. Wij hebben aangegeven dat het telefoontje ongelegen kwam en dat wij in het buitenland wonen. Door middel van een glad verkoopgesprek of we geen nederlands postadres hadde

n en toch wel een paar minuten tijd om veel geld te kunnen verdienen etc.hebben wij om er zo snel mogelijk vanaf te zijn ingestemd maar gezegd geen abbonnement of dienst af te willen nemen. Verder was alles erg vaag en is er een schijnovereenkomst gemaakt. Wij hebben na 3 weken toen wij de factuur ontvingen gebeld en gezegd geen gebruik te kunnen maken van het aanbod wegens wonen in het buitenland en het onmogelijke tijdstip waarop men belde. Men had daar niets mee te maken en ik had binnen 14 dagen me moeten bedenken.

Verwijdering van mijn account en vernietiging van de factuur en wil verder niets meer met Finaldealz van doen hebben.

GEEN ENKELE REACTIE! ZEER SLECHT

Gerard59

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?