Opgelost door FinalDealz.com: ze blijven me lastig vallen

sam

hallo ik word hier zo moe van heb al vele malen reacties gestuurd elke keer als van hun een bericht kreeg ik dezelfde bericht terug sturen gaat weer bijna 1week over
heb de 16-4-2015 2 berichten gehad 1om te betalen en 1 mail ongewenst box met daarop mijn inlog gegevens ik bellen na meer dan een half aan de telefoon moeten wachten ik bleef de derde wachten en bleef de derde wchtende heb toen mijn verhaal gedaan zegt die die aan de andere kant {o dan is die mail die je eerder had moeten hebben} moest het bericht terug sturen kan niet wist ook niet hoe ik moest doen bericht geschreven vragen om hun adres zodat ik een copie kon sturen geen bericht terug heb mij sàvonds afgemeld kreeg ook een bevestiging van hun dagen later kreeg ik het bericht ze konden mij niet nog zeven dagen bedenktermijn geven vanmorgen bericht van incasso weet niet meer wat moet ik doen moet binnen 14dagen betalenmaar daar heb ik heen zin voel me opgelicht
vrg.emma HELP

ik wil dat ze me account die zij zogenaamd voor mij hebben aangemaakt stop willen zetten in eigenlijk wel een excuses van hun voor al die narrigheid

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben uw klacht afgehandelt. U heeft dit ook positief beoordeelt.Hartelijk dank voor uw moeite!
    Met vriendelijke groet,FinalDealz
    sam
    ben blij dat het afgehandeld is

sam

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?