Klacht Financieele Dagblad: FD komt abonnement niet na maar eist wel volledige betaling

Anoniem

Ik heb in oktober een proefabonnement afgesloten van 6 weken. Sinds 2-11 ontving ik geen krant meer en had ik ook geen toegang meer tot het fd.
Op 27-11 kwam mij de factuur voorbij waarin stond dat er langer geleverd moest worden. Ik heb hierover een bezorgklacht ingedien, heb hier een bevestiging van ontvangen als bewijs, en kreeg als reactie dat het abonnement gestopt was omdat er eerdere facturen onbetaald waren
Ik heb bezwaar gemaakt en de oorspronkelijke facturen betaald. Echter bleef uw medewerker erbij dat het FD niet verplicht was om te leveren maar dat ik wel moest betalen. Het nakomen zou namelijk compensatie zijn
Ik heb dit per mail verstuurd en kreeg hierop wederom van laura de reactie dat het FD niet verplicht was om te leveren omdat er nooit een bezorgklacht was ingediend. Ik heb hierop gereageerd dat en heb op verzoek ook de gehele correspondentie toegestuurd.
Als reactie hierop kreeg ik dat ik nalatig was geweest, want ik zou geen bezorgklacht hebben ingediend

Wanneer er volledig wordt geleverd volgens het abonnement, en er excuses komen voor de manier waarop de klantenservice met de klacht om is gegaan.

Wij vinden dat Financieele Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Anoniem

Ook een klacht indienen over Financieele Dagblad?