Klacht Finebay.nl: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 603761
Gebruiker
Eva
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil een pakketje retourzenden. Ik vraag herhaaldelijk om een adres maar krijg die niet. Ik krijg eerst 50% korting aangeboden en daarna het bericht dat ze door covid geen retourzending aannemen. Dit staat niet vermeld bij de aankoop. Ik wil een retouradres waar ik kosteloos kan retourneren...zoals het hoort bij een normaal bedrijf???

Gewenste oplossing

Ik wil een retouradres waar ik kosteloos kan retourneren

0 reacties

Ook een klacht indienen over Finebay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen