Klacht FineMayson.nl: Houtsplitter besteld betaald en niets gekregen!

Klachtnummer
# 640553
Gebruiker
Ger Sevink
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In november 2022 een houtsplitter bij FineMayson besteld en betaald. Eind november van dat jaar een herinneringsmail naar de afzender/bevestigen gezonden. Deze bleek onbestelbaar. Eindresultaat geen splitter en geld weg!
Wellicht help deze klacht samen met de andere om tot iets te komen tegen deze oplichters!

Gewenste oplossing

Wellicht door de veelvoud van klachten tegen FineMayson dat er iets aan deze praktijken kan worden gedaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FineMayson.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FineMayson.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen