Klacht Finesse: Incasso onbekend factuur zonder onderliggende bewijsstukken

sad Niet opgelost
Turfschip

Ik krijg een incasso brief (d.d. 14 Maart 2017)over een onbekend factuur. Ik heb een aangetekend brief gestuurd (d.d. 20 Maart 2017)met verzoek voor onderliggende bewijsstukken. Na ruim twee maanden hoorde ik niets. Ik krijg een aanmaning (d.d. 31 Mei 2017). Ik heb weer een aangetekend brief gestuurd (d.d. 7 Juni 2017) met verzoek voor onderliggende bewijsstukken en verzoek om niet benaderd te worden zonder enige bewijsstukken. Ik wordt medere keren gebeld door Finesse maar heb niet opgenomen.

Intrekt vordering met schriftelijke bevestiging.

Turfschip
Finesse Incasso zou mijn klacht bij de opdrachtgever neerleggen. Mijn klacht aangaande Finesse is niet bij de verkeerde partij neergelegd. Mag een incassobureau consumenten zomaar benaderen zonder onderliggende bewijsstukken ? Volgens de incasso procedure, is er geen enkele reden voor telefonisch contact maar ik wordt meerdere keren gebeld door Finesse, ook na enkele maanden zonder schrijftelijke reaktie met bewijsstuken. Is zulke werkwijzer wettelijk toegestaan omdat het kan wel intimideren zijn ?

Ook een klacht indienen over Finesse?