Klacht Finqus: Verwerking hypotheek

Klachtnummer
# 252197
Gebruiker
Hypotheek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege verkoop van mijn woning(passering 16 september 2016). Ben ik vanaf eind juli bezig geweest met het verzoek voor het uitkeren van mijn zekerheden. Deze waarden zijn pas medio/eind november 2016 door finqus verwerkt op het juiste manier. De maanden ervoor hebben ze het verzoek naar verkeerde adressen verstuurd en 6 a 8 weken mij onjuiste informatie vertrekt. Hierdoor heb ik een ruime achterstand gelopen met het afsluiten van mij nieuwe hypotheek bij een andere verstrekker.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Finqus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Finqus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen