Klacht Finqus: Verwerking hypotheek

Klachtnummer
# 252199
Gebruiker
Hypotheek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanwege verkoop van mijn woning(passering 16 september 2016). Ben ik vanaf eind juli bezig geweest met het verzoek voor het uitkeren van mijn zekerheden. Deze waarden zijn pas medio/eind november 2016 door finqus verwerkt op het juiste manier. De maanden ervoor hebben ze het verzoek naar verkeerde adressen verstuurd en 6 a 8 weken mij onjuiste informatie vertrekt. Hierdoor heb ik een ruime achterstand gelopen met het afsluiten van mij nieuwe hypotheek bij een andere verstrekker.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Finqus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Hypotheek
    Datum
    Op 13 januari krijg ik van een incasso bureau te horen dat ik finqus nog rente verschuldigd ben in verband met een restschuld krediet! Als zij de gelden tijdig hadden opgevraagd dan was er nooit sprake geweest van een krediet.

Ook een klacht indienen over Finqus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen