Klacht Firealert: slechte retourservice en onfatsoenlijke klachtafhandeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251730
Gebruiker
R. Schol
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb bij dit bedrijf een brandplusproduct gekocht welke ik
graag wil retourneren. Hiertoe heb ik binnen de gestelde termijn van 14 dagen
een mail gestuurd en aangegeven dat ik het product wilde retourneren. Hierop
heb ik geen reactie ontvangen. Door een miscommunicatie met een andere website
, waar ik ook blusproducten heb besteld, heb ik het artikel per abuis naar het
verkeerde adres verstuurd. Bij navraag over de terugbetaling bij dit andere
bedrijf bleek dat er een misverstand was en dat ik dit product niet bij hen had
besteld. Daarop heb ik, inmiddels 25 dagen verder, het juiste bedrijf opnieuw
aangeschreven en gebeld en de situatie uitgelegd. Oorspronkelijk werd het product besteld bij www.brandblussercentrale.eu, echter na telefonisch contact werd ik doorverwezen naar firealert. Zowel telefonisch als
via de mail wil dit bedrijf niet meewerken aan het retourneren van het product.
Het product is nog in de originele verpakking.

Gewenste oplossing

Het artikel alsnog retourneren en het aankoopbedrag retour
Geboden oplossing
Geen oplossing geboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Firealert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Firealert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen