Klacht Firefly Carrental: Verborgen kosten in rekening gebracht Firefly Spanje

PeterEde

Voor mijn vakantie naar Malaga heb ik via Ryanair een auto gehuurd bij FireFly. Thuis daarvoor al alles geregeld en betaald. Ik had alles goed verzekerd. Op 25 februari 2020 bij aankomst in Malaga bij de balie van FireFly de auto opgehaald. Ik heb toen daar alle papieren laten zien, incl. die van de verzekeringen die ik thuis al had afgesloten. De baliemedewerkster heeft mij niets gevraagd over nog af te sluiten verzekeringen en ik heb daar een formulier getekend voor ontvangst sleutel en de huurovereenkomst.

Door een medisch noodgeval mochten we niet terugvliegen en ben ik op de dag dat de auto ingeleverd moest worden terug gegaan naar de balie van Firefly en de auto opnieuw voor 8 dagen gehuurd. Weer niks gehoord over aanvullende kosten.
Bij het terugbrengen van de auto op 12 maart 2020 was alles snel geregeld en hoefde ik alleen maar weer even te tekenen voor het terug brengen van de auto. Ik dacht nog alles goed geregeld en wat een prima service! Echter... op de afschriften van mijn credit card zie ik dat ze voor de eerste 8 dagen een bedrag van €192,37 van mijn creditcard hebben afgeschreven, door FireFly. En even later ook voor die tweede acht dagen nog een keer €192,37. Na telefonisch contact met de klantenafdeling bleek het toch te gaan om een door mij afgesloten verzekering op het vliegveld, genoemd SCDWK. Ik hoefde die verzekering niet te hebben, omdat ik vooraf thuis ALLES al goed had verzekerd.
Ik voel me echt opgelicht door FireFly. Ik zag op de site van Klachtenkompas dat het al vaker gebeurt bij dit bedrijf! Zonde dat ik dat niet eerder wist,

Ik zou graag de ten onrechte betaalde 192,37 + 192,37 terug ontvangen.

Firefly Carrental is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Firefly Carrental?