Klacht Firma Hout en staal: Communicatie en oplossingen 1 groot drama.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386922
Gebruiker
2eTafelbladDrama#1984
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte communicatie, zeer slechte service en helaas ook zeer slechte producten. Hier is werkelijk alles anders gelopen dan we ooit hadden kunnen denken toen we in de mooie winkel waren en onze nieuwe tafel bestelden. Ook nu we een nieuwe tafel hebben ontvangen na veel gedoe, net voor de vakantie, blijkt ook deze weer niet netjes te zijn. Wij hebben er onze buik van vol. Telefonisch contact is nauwelijks mogelijk, mails worden niet of nauwelijks beantwoord.

De oplossing

Ik wil dat de firma zelf komt kijken of ze zelf zo een eettafel in hun woonkamer zetten. Ook verwacht ik dat ze het tafelblad komen wisselen, zelf dus demonteren en monteren en vervolgens met ons controleren of het blad er dan wel normaal uitziet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Firma Hout en staal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
2eTafelbladDrama#1984
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na het plaatsen van de klacht werd ik de volgende dag direct gebeld, daar was ik verbaasd over. De Firma beloven weer een nieuw blad te leveren, alleen wordt er weer niet gereageerd op mail verkeer om een nieuwe afspraak te maken. Tegenwoordig krijg je steeds een automatische mail terug waarin ze schrijven binnen 5 dagen te reageren, zelfs dat lukt niet helaas......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Firma Hout en staal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen