Klacht Firma Hout en staal: Communicatie en oplossingen 1 groot drama.

2eTafelbladDrama#1984

Zeer slechte communicatie, zeer slechte service en helaas ook zeer slechte producten. Hier is werkelijk alles anders gelopen dan we ooit hadden kunnen denken toen we in de mooie winkel waren en onze nieuwe tafel bestelden. Ook nu we een nieuwe tafel hebben ontvangen na veel gedoe, net voor de vakantie, blijkt ook deze weer niet netjes te zijn. Wij hebben er onze buik van vol. Telefonisch contact is nauwelijks mogelijk, mails worden niet of nauwelijks beantwoord.

Ik wil dat de firma zelf komt kijken of ze zelf zo een eettafel in hun woonkamer zetten. Ook verwacht ik dat ze het tafelblad komen wisselen, zelf dus demonteren en monteren en vervolgens met ons controleren of het blad er dan wel normaal uitziet.

Firma Hout en staal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2eTafelbladDrama#1984
Na het plaatsen van de klacht werd ik de volgende dag direct gebeld, daar was ik verbaasd over. De Firma beloven weer een nieuw blad te leveren, alleen wordt er weer niet gereageerd op mail verkeer om een nieuwe afspraak te maken. Tegenwoordig krijg je steeds een automatische mail terug waarin ze schrijven binnen 5 dagen te reageren, zelfs dat lukt niet helaas......

Ook een klacht indienen over Firma Hout en staal?