Opgelost door Firma Hout en staal: Er gaat van alles mis.

sad Opgelost
Groningen 94

Eind oktober een tafel besteld. Levertijd was lang maar zolang ik de tafel voor kerst in huis had vond ik alles prima. Halverwege december een mail gestuurd of ze als iets wisten over de tafel en kreeg meteen antwoord dat hij klaar was en dat ik de dag erna bericht zou krijgen van de speciale bezorgdienst (dat was een woensdag). In het weekend nog niks gehoord dus ik er achteraan, kreeg ik te horen dat het het via mail of sms was en dat ik hem nog kreeg. Veel mailwisseling en een week later werd ik gebeld. Er was iets mis gegaan waardoor de bezorger alleen het blad had en niet het onderstel, ik kreeg de optie om het blad te laten bezorgen door de bezorger en het onderstel via DHL. Ik had namelijk voor zaterdag de tafel wel echt nodig en de bezorger had 2 week vakantie rond kerst. Dat afgesproken en het blad ook netjes geleverd op vrijdag 21-12. Via DHL hoorde ik vervolgens niks. Ik er achter aan en werd verteld dat het onderstel op 20-12 opgehaald zou zijn dus nog even afwachten en wachten en mail en bellen. Er was iets fout gegaan bij DHL dus het werd nu door Alon bezorgd. Prima en zou op 2-01 gebeuren. Er kwam niks. De bezorger stond een dag later voor de deur en ik was er niet. Nieuwe afspraak onderstel kwam, verkeerd geleverd want een u vorm paste in het blad en de andere niet (plus een mega gammel doos die meteen uit elkaar viel en geen schroeven). Nieuwe afspraak gemaakt om het om te ruilen want er was iets mis gegaan. Afgelopen dinsdag werd dat en ook die datum want dan was ik thuis. Geen probleem en ik kreeg een bevestiging. Dinsdag is er niemand geweest. Ik heen bellen bleek het niet opgehaald te zijn, weer iets mis gegaan, dus zaterdag een laatste kans te geven. Inmiddels heb ik het blad al 3 weken in huis (daar wel blij mee) met een paar gekochte poten van de ikea om er toch gebruik van te kunnen maken, en het onderstel van hout en staal nog steeds niet. De omruil actie zou vandaag zijn maar de order geeft aan dat het alleen nog maar aangemeld is. Weer geen onderstel vandaag en mijn geduld raakt op. Fouten maken is menselijk maar zo veel fouten kan echt niet. Compensatie moest worden na gevraagd en vandaag zijn ze helaas ook niet te bereiken via telefoon. Irritaties maar mee nemen naar maandag om ze dan op te bellen. Mijn advies, betaal nooit vooruit zodat je dat kan gebruiken en wil je een tafel zonder frustraties, bestel dan niet hier. Ik vind het jammer dat het zo moet gaan.

Ik vind dat ik op dit moment compensatie hoor te krijgen. Ik wil eigenlijk het onderstel niet meer. Haal de foute u vorm maar op en geef mijn geld maar terug. Ik bestel ergens anders wel mijn onderstel.

Firma Hout en staal
    Hi Marije,

Vanmorgen hebben wij telefonisch contact gehad. Wat vervelend dat het zo mis is gelopen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om dit op de juiste manier op te lossen. Begin volgende week zal mijn collega contact met je opnemen.

Linsey
    Firma Hout&Staal
    Groningen 94
    Ik ben goed te woord gestaan door linsey, dat waardeer ik zeker. We zullen afwachten wat er maandag besproken wordt.
    Groningen 94
    Dinsdag netjes contact gehad. Gesprek was plezierig en zijn er uit gekomen op een vergoeding en een nieuw behandeld onderstel. Onderstel is geleverd (niet in het tijdvlak zoals besproken maar dit kwam door een fout bij de bezorger) maar past net weer niet dus zal nu zelf een paar mm van het blad moeten halen om ze passend te maken. Schroeven worden na gestuurd. Nu is het alleen nog wachten tot de vergoeding op mijn rekening staat en dan is het afgehandeld. In mijn geval dus alles wat fout gaat, gaat ook fout en dat is zeer frustrerend.

Groningen 94
Na het leveren van het nieuwe onderstel past het nog niet. Blijkt dat het blad niet goed gemeten is nadat ie klaar was en dus nu te smal is. Ik moet zelf nu het blad aanpassen. Over compensatie heb ik nog niks ontvangen helaas..

Ook een klacht indienen over Firma Hout en staal?