Klacht Firma Hout en staal: Waardeloze oplossingen voor veel te late levering!!!

Klachtnummer
# 382503
Gebruiker
M. Vreugdenhil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben op 22 april jl. een eethoek + 6 stoelen gekocht. Volgens voorwaarden zou dit binnen 90 dagen geleverd worden en mocht dit niet lukken dan zou er volgens voorwaarden na 60 dagen een bericht gestuurd worden. Na 90 dagen zelf gebeld, nooit enig bericht ontvangen. Tafel zou er zijn, stoelen duurde langer door vakantie leverancier. Heb ik NIETS mee te maken. Jullie voorwaarden is leveren binnen 90 dagen!! Enfin, tafel en 3 stoelen laten komen, moet je samen met de chauffeur zelf uitmeten waar het onderstel moet komen en dit bevestigen!!! Dan blijkt dat dit afspraak is met chauffeur??? Vraag je om een oplossing voor de te late levering, kun je een onderhoudsetje krijgen a reson van 25 euro + korting van 50 euro!!! Wat een waardeloze oplossing en waardeloze zaak!!!! Koop er geen stoel meer!

De oplossing

Niets meer. Kom het maar weer ophalen allemaal!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Firma Hout en staal is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Vreugdenhil
    Datum
    Graag een reactie. Tot nu toe nog helemaal niets gehoord van de Firma Hout & Staal, behalve dat ze doen alsof hun neus bloedt en de laatste stoelen gewoon afsturen!!!

Ook een klacht indienen over Firma Hout en staal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen