Klacht First Class Carservice: First Class Carservice levert No Service

A.J. Koenen

Bij autobandenmarkt.nl vier nieuwe autobanden gekocht, want de oude zijn tot op de draad versleten. Autobandenmarkt.nl werkt samen met een aantal montagepartners, bij mij in de buurt onder andere First Class Carservice in Bunnik. Deze partners monteren tegen door henzelf vastgestelde prijzen de banden. Daar wilde ik de banden laten afleveren maar heb ze tevoren even gebeld om te vragen of de banden snel gemonteerd konden worden omdat de oude echt totaal versleten waren. Tot mijn verbijstering kreeg ik te horen: "Internetklanten komen bij ons helemaal achteraan. Daar verdienen we te weinig aan. We nemen contact op als we een keer tijd hebben. Dat kan wel zes weken duren. Soms moet je even wachten als je voor een dubbeltje op eerste rang wil zitten". Is dat First Class Service? Ik dacht het niet. [gemodereerd].
Het hoeft geen betoog dat ik met dit bedrijf niet in zee ben gegaan, maar de banden heb laten sturen naar een ander bedrijf in de buurt dat wel klantgericht is en de banden binnen een dag na aflevering heeft gemonteerd!
Wees dus gewaarschuwd voor First Class Carservice als je banden wil laten monteren. Bovendien; ik woon pas in deze buurt en zocht een betrouwbaar bedrijf om mijn auto door te laten onderhouden. Het spreekt vanzelf dat dit niet First Class Carservice wordt, want hoe zouden ze met andere reparaties zijn?
[gemodereerd].

Excuses!

Wij vinden dat First Class Carservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.J. Koenen
First Class Carservice heeft niet op de klacht gereageerd. Dat zegt genoeg nietwaar? Ik heb ook Autobandenmarkt.nl geïnformeerd en zij zouden First Class Car Service gaan vragen hoe graag ze montagepartner willen blijven..... .

Ook een klacht indienen over First Class Carservice?