Klacht First in Jeans Store: Voorwaarde voor ruiling bij ondeugdelijk product

Schermnaam

Op 22 November kocht ik een spijkerbroek. Na enkele dagen dragen kwam de bovenste knoop los. Kan gebeuren en met de broek terug naar de winkel.
'Geen punt, u krijgt een nieuwe'. Of ik de broek gewassen had. 'Nee'. 'Dan gaat u die eerst even wassen voor we verder praten. De fabrikant accepteert retourproducten alleen ongedragen of gewassen.'
Ik kom dus als klant met een product wat niet voldoet aan de verwachtte eisen terug naar de winkelier die vervolgens voorwaarden stelt om mij een deugdelijk product, waarvoor ik betaald heb, te leveren. Bij aanschaf noch op de website is dit aangegeven.
Van excuses alsmede tegemoetkoming in de ontstane situatie was eveneens geen spraken. Sterker nog, ik was de eerste die hierover in discussie ging.
Met grote tegenzin de broek toch gewassen en wederom retour. Ditmaal de broek niet op voorraad. Geld terug? Echt niet! Opsturen op hun kosten kon ook, maar het kwaad was al geschied. Dit betekent 4x retour voor één product...

Dat de winkelier een wasmachine achter in zijn zaak zet, de klant weer klant laat zijn en zijn verantwoordelijkheid neemt voor de eisen die een fabrikant aan een winkelier stelt in plaats van dit bij de klant (what's in a name) te leggen! Daarnaast een gedegen cursus klantvriendelijkheid!

Wij vinden dat First in Jeans Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over First in Jeans Store?