Klacht Fiscfree: 40% voordeel bij veel higere prijzen

rt Kremer

Men claimt je 40% korting te bezorgen.
Ik kan echter alleen bij een bepaalde winkel pc onderdelen bestellen waar de prijzen behoorlijk veel duurder zijn dan bij andere aanbieders .
Hierdoor raak ik de 40% voordeel grotendeels weer kwijt.

Andere winkels openstellen voor de regeling of normale prijzen bedingen bij de aangesloten winkel.
Paradigit vergelijken met Mediamarkt is onzin in dit verhaal omdat de mediamarkt nagenoeg geen pc onderdelen verkoopt. Als je via tweakers kijkt naar de godkoopste 10 aanbieders vind je Paradigit, mediamarkt en coolblue er nooit tussen... Goede service? Ik moest de laatste keer 2 weken wachten oo de uitlevering. Bjj Megekko heb ik alles de volgende dag al in huis...

Fiscfree
    Goedemorgen,

Wij werken met Paradigit omdat zij marktconform zijn met hun prijzen en een goede service en garantie bieden. Hun prijzen zijn marktconform en vergelijkbaar met die van Coolblue en de Mediamarkt. Dit komt omdat zij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Door schaarste van producten kan het voorkomen dat ze toch bij distribiteurs moeten inkopen en dan kan het voorkomen dat sommige producten toch iets duurder zijn. Ik hoop je hiermede voldoende geïnformeerd te hebben

Ook een klacht indienen over Fiscfree?