Klacht Fiscfree: Jammer dat je zo genaaid wordt

1965

Ik heb via de zaak een fiets gekocht.
Dit ging via fiscfree. Voor het bedrag wat ik moest betalen moest ik ook nog eens 15 procent af dragen. Had er ook bonnen bij gekocht wilde die vorige week gebruiken voor fiets onderhoud. Ook daar moest ik nog eens 10 procent van af dragen. Al met al heeft het mij niks opgeleverd.

Fiscfree
    Goedemorgen, het komt inderdaad voor dat leveranciers van laaggeprijsde fietsen (zoals internetwinkels) of als een fiets in de aanbieding is, een toeslag rekenen als een fiets via FiscFree® geleverd wordt. Dat heeft te maken met het feit dat rijwielhandelaren voor elke fiets die ze via FiscFree® verkopen in ruil voor de extra omzet en klandizie die FiscFree® voor hen genereert een stukje van hun marge aan FiscFree® afstaan. Dat maakt het voor FiscFree® mogelijk e.e.a. voor een werkgever te faciliteren en daardoor kunt u als werknémer van belastingvoordeel op een fiets, een bijbehorende verzekering en Nationale Fietsbonnen profiteren. In de meeste gevallen is uw voordeel, ondanks de bijbetaling, groter dan wanneer u dezelfde fiets voor de catalogusprijs bij een reguliere rijwielhandelaar zou hebben aangeschaft.

Ook een klacht indienen over ?